Prekių grąžinimo taisyklės ir sąlygos
—————————————————————————
Pristatymas visoje Lietuvoje (5lt.).
Pristatymo trukmė 2-4 (reg.paštu) darbo dienų (po apmokėjimo gavimo).
———————————————————————————
Prieš grąžindami prekes atidžiai susipažinkite sugrąžinimo sąlygomis.
Prekė laikoma brokuota, kai yra mechaniškai pažeista transportuojant ar gaminant. Prekė nelaikoma brokuota, kai ji yra rankų darbo ir neakivaizdžiai skiriasi tos pačios rūšies prekės forma, spalva, dydis.
I. Grąžinimas kai prekė yra brokuota.
1. Pirkėjas pastebėjęs, kad prekė yra brokuota, bet ne vėliau kaip 20 dienų po prekės išsiuntimo iš pardavėjo pirkėjui, turi registruotu paštu išsiųsti brokuotą prekę pardavėjui adresu, kuris nurodytas ant siuntinio.
2. Prekė turi būti siunčiama supakuota į specialiai smulkioms siuntoms skirtą voką su paminkštinimu.
3. Pirkėjas turi raštu parašyti laisvos formos prašymą (siųsti el. paštu – arba pridėti prie grąžinamos prekės), kuriame pasirinktu kompensavimo formą: pakeisti brokuotą prekę į naują ir nemokamai nusiųsti pirkėjui; kito pirkimo metu gauti piniginę nuolaidą, kuri būtų lygi brokuotos prekės vertei įtraukiant naujo užsakymo siuntimo vertę (nemokamas naujo užsakymo siuntimas).
4. Jei pirkėjas grąžindamas prekę nesilaikys visų aukščiau išdėstytų sąlygų, mes pasiliekame teisę nekeisti ir nekompensuoti už grąžinamas prekes.
5. Įstatymai leidžia pirkėjui reikalauti grąžinti pinigus už brokuotas prekes.
II.Grąžinimas kai prekė nepatiko.
1. Pirkėjas, supratęs, kad jam nepatinka prekės spalva, forma, dydis, konsistencija, bet ne vėliau kaip 10 dienų po prekės išsiuntimo iš pardavėjo pirkėjui, gali registruotu paštu savo lėšomis išsiųsti nepatikusią prekę pardavėjui aukščiau paminėtu adresu.
2. Prekė turi būti siunčiama supakuota į specialiai smulkioms siuntoms skirtą voką su paminkštinimu. Prekė neturi laisvai judėti savo įpakavime. Trapios lengvai pažeidžiamos prekės turi būti papildomai apsaugotos nuo smūgių ir trinties.
3. Pirkėjas turi raštu parašyti laisvos formos prašymą (siųsti el. paštu), kuriame paminėtų, kad prekė yra grąžinama, nes nepatiko ir paprašytų sekančio pirkimo metu gauti piniginę nuolaidą, kuri būtų lygi nepatikusios prekės vertei (naujo užsakymo siuntimo išlaidos nekompensuojamos).
4. Nepatikusi prekė yra grąžinama kartu su visomis tos pačios rūšies prekėmis.
5. Jei pirkėjas grąžindamas nepatikusią prekę nesilaikys visų aukščiau išdėstytų nepatikusių prekių grąžinimo sąlygų, mes nepriimsime grąžinamų prekių keitimui ar kompensavimui. Išsiųsime nepriimtas prekes pirkėjui, bet tik tada kai pirkėjas apmokės už nepriimtų prekių siuntimą.
Įstatymai mūsų neįpareigoja grąžinti pinigus už nepatikusius perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 71.00, išskyrus 71.17)